3 תשובות
פשוט צריך לדעת מה מתאים למבנה גוף צריך להתלבש נכון
לגבי שאר הדברים אפשר לחטב יותר את ההרגליים ולנסות לייצר אשליה של הגוף שאת רוצה
חוץ מזה את צריכה לאהוב את עצמך כמו שאת ומה שאת לא אוהבת תצטרכי ללמוד לחיות עם זה את יפה כמו שאת ומהממת וגוף זה לא מה שהופך אותך לבן או למישהי מכוערת, את פשוט יפה כמו שאת
תנסי להדגיש את הפנים שלך תאפרי יותר או צבעוני תעשי שיער מעניין ככה הצומת לב תהיה על הפנים היפות שלך ולא על הגוף שאת מרגישה חוסר ביטחון לגביו
נסיכה, מבינה את ההרגשה שלך. יש לך מבנה גוף מסויים שאת לא מאוד אוהבת, אני יודעת שזה מרגיש רע, מבינה את חוסר הביטחון.
לפני הכל, מה שאני הכי ממליצה לך הוא לקבל אותו כמו שהוא, כל מבנה גוף הוא יפה, מבנה הגוף הזה מהמם בעיניי, אל תחפשי רע בעצמך נסיכה, את יפה, יש את מבנה הגוף הזה למלא נשים, תקבלי אותו ותאהבי אותו - עד כמה שזה קשה לך, אל תנסי לראות אותו מנקודת מבט שלילית.
אל תתביישי במבנה הגוף שלך, את מהממת, אני מבינה את הקושי, אבל תנסי להתנתק שנייה מכל חוק חברה מסויים, תסתכלי על עצמך, תגידי לעצמך שאת אוהבת, ותאהבי.
מבנה גוף זה דבר שכמעט לכל אישה/גבר יש בעיה איתו, לחברה שלנו יש חוקים קשים, ואנחנו נותנים לה להשפיע עלינו - אבל תנסי להתנתק, תביני שאת יפה.
לגבי העניין עם הבגד ים, תתגאי בגוף שלך, תאהבי, אל תתביישי, יראו אותך בבגד ים ואני מבטיחה לך שלא ייקרה כלום - הכל בראש שלך - תהיי בטוחה שיהיו לא מעט אנשים שיראו אותך כמהממת, אבל הכי חשוב שתראי את זה בעצמך, כי את באמת כזאת.
לא משנה מה מבנה הגוף שלך את כזאת, וגם מבנה הגוף שלך יפה, יש לו את המיוחדות שלו, את הצבע שלו, תתגאי בו.
מבטיחה לך שאת מהממת, רק תראי את זה, מאמינה בך שתצליחי.
יש לי גם כזה אבל נוטה לשעון חול
לפחות פלג התחתון יפה..