4 תשובות
למה לא? היכרות פנים אל פנים זה הרבה יותר טוב מלדבר בטלפון. זה כמו דייטים.
תפגשי איתו לדעתי אין סיבה שלא
תלכי ואל תקשיבי לה, אני לא מסכימה איתה.
אחותך צודקת..
למה להיפגש אחרי יום?