9 תשובות
חברות הן לא זה דבר ראשון,
תכירי חברים חדשים ותיפגשי איתם
תכירי חברים חדשים ותיפגשי איתם
אני גם עולה לי' והייתי שנה שעברה במצב שלך. פשוט ניתקתי איתם לגמרי קשר והכרתי אנשים חדשים
אנונימי
אז הן לא חברות אמיתיות
תנסי להכיר חברות אחרות
תנסי להכיר חברות אחרות
שואל השאלה:
אבל רשמתי.. בלעדיהן אין לי עם מי להיות.. והם יהיו איתי בכיתה בתיכון..
בנוסף החברה הכי הכי הכי טובה שלי חלק מהן. והיא גם כן הפסיקה לדבר איתי
אבל רשמתי.. בלעדיהן אין לי עם מי להיות.. והם יהיו איתי בכיתה בתיכון..
בנוסף החברה הכי הכי הכי טובה שלי חלק מהן. והיא גם כן הפסיקה לדבר איתי
אנונימית
הייתי במצב שלך בסוף ט , עברתי בכללי לתיכון אחר בעיר אחרת ואני יוצא עם אנשים אחרים לגמריי
אנונימי
אמאלה זה בדיוק מה שקרה לי נשבעתת
אנונימית
ותקשיבו כיתה י זה משהו אחר עדיף לך לא להיות איתם בכיתה לא? את תכירי בנות אחרות
יותר טובות
יותר טובות
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הן כבר שובצו איתי
אבל הן כבר שובצו איתי
אנונימית
היי :( אחותי אני אוהבת אותך מאוד מאוד!! נמצאת בדיוק במצב כמו שלך! כואב לי לראות שזה גם קורה לך:(( אם היה אפשרות הייתי לוקחת על עצמי את הקושי שלך באמת !
אני חושבת שפשוט אני אבטח בה' שיביא לי חברות טובות חדשות שבאמת יעריכו אותי :).
כנראה ה' הרחיק ממני וממך את החברים הרעים כי הם דרדרו אותנו ! הכל לטובה בסופו של דבר אפילו שזה כואב מאוד.
אוהבת אותך יא בת של מלך מלכי המלכים אפילו שאני גמורה ומתה לישון היה חשוב לי לענות על זה כי את חשובה לי מאוד! הלואי שכולם יכירו את הלב הענק שלך
אני חושבת שפשוט אני אבטח בה' שיביא לי חברות טובות חדשות שבאמת יעריכו אותי :).
כנראה ה' הרחיק ממני וממך את החברים הרעים כי הם דרדרו אותנו ! הכל לטובה בסופו של דבר אפילו שזה כואב מאוד.
אוהבת אותך יא בת של מלך מלכי המלכים אפילו שאני גמורה ומתה לישון היה חשוב לי לענות על זה כי את חשובה לי מאוד! הלואי שכולם יכירו את הלב הענק שלך
אנונימית
באותו הנושא: