התחברות
הרשמה
זה בסדר שאני כל הזמן משלמת על עצמי בזמן שיש לי חבר?
11 ביולי 2022, 21:56
ידידות
בטחון עצמי
התאהבות
6 תשובות
כן
7
727
כן
B
Bettyboop
ברור
C
Corona v
כן
D
Donna Paulsen
כן
Bend The Rules
כמובן.
י
יֶלֶד פֶּלֶא
באותו הנושא:
שאני מוציא את עצמי משיתוק שינה אז אני מגיע לזמן של המציאות כאילו שזמן שאני מצב שיתוק שינה זה הזמן של המציאות?
אתם חושבים שזה בסדר שאני אצא עם אחרים בזמן שאני וחבר שלי בהפסקה ?
זה בסדר שאני כל הזמן מדברת על עצמי? ומשתפת דברים על עצמי?
במצלמה הזאת יש אפשרות לראות את עצמי בזמן שאני מסריטה את עצמי?
אם אני אוהבת את עצמי וכל הזמן מחמיאה לעצמי זה אומר שאני נרקיסיסטית?
זה מוזר שאני מתכתבת עם עצמי בווצאפ בזמן שאני בשירותים(2)?
אתם חושבים שזה בסדר שאנשים מצלמים ומעלים לרשתות החברתיות את עצמם כשהם רצים למקלט (בזמן האזעקה)?
דיברתי עם האקס , וביקשתי שאני צריכה קצת זמן לעצמי ומעדיפה שלא נדבר בזמן הקרוב.
התוכי שלי משחק עם הצל של עצמו ומנסה כל הזמן להתקרב לקירות, זה בסדר?
כמה זמן אחרי שאני משלמת אגרה אני אמורה לקבל הודעה עם תאריך לטסט?
אני כל הזמן חושבת שאני לא בסדר ואני מרגישה חרא על כל דבר שאני עושה