8 תשובות
כי את מהממת בטבעי
כי את יפה כמו שאת :)
מאוד תלוי איזה איפור את שמה. אם תרצי שאשלח לך בפרטי סרטונים טובים לאיפור אני אשמח, אבל המינימום זה פשוט קצת מסקרנ היילייטר וסומק
את יפה בלי כלוםם
אולי זה פשוט כי לא התרגלת לראות את עצמך עם איפור
כי את כמה רמות יופי מעל זה
אני חושבת שכדאי בלי איפור
כולם יפים כמו שהם
1. את לא רגילה לראות את עצמך עם איפור
2. את פשוט אוהבת את היופי הטבעי שלך וזה נהדר ואני בטוחה שאת מהממת!
3. את לא יודעת איך להתאפר
אחת מהאופציות