9 תשובות
לא
כן .
כן.
יש מצב שכן אולי הוא אדם של יותר חברה למרות שזה טיפה מןזא לי
לדעתי כן
חד משמעית כן
בואי זה את וזה חברים שלו זה האנשים שהוא הכי אוהב ושאוהבים אותו
בואי זה את וזה חברים שלו זה האנשים שהוא הכי אוהב ושאוהבים אותו
זה בסדר אבל אתם גם צריכים ללמוד להיות ביחד ולהינות..
כל עוד הוא נהנה להיות איתך לבד, בלי קשר ליותר הכל טוב.. חייב את הלבד במערכת יחסים, קשר רק בניכם.
זה offencive
באותו הנושא: