6 תשובות
כן בגלל שאין לך ברירה עדיף שתתפלל בישיבה מאשר שלא תתפלל
שואל השאלה:
אוקי תודה !
יש לך עוד חצי שעה לשקיעה
תנסה להגיע למקום ולהתפלל בעמידה
אם עדיין תהיה באוטובוס עוד חצי שעה תתפלל בישיבה.
לא
כן, רק תצמידי רגליים ותשתחווי בקטנה, אם את יכולה אחרי עדיף, בהצלחה