5 תשובות
אתה כנראה תמשיך לגבוהה ו1.72 זה לא נמוך
לא נורא אתה תגבה אתה נחשב גבוה זה פשוט גנים והורמונים
אנונימית
אחי.
אתה גבוה.
אני 1.51
אתה גבוה.
אני 1.51
אתה כנראה תגבה
אממ אני 1.54 רוצה להתחלף???
ורק שתדע שאתה נראלי בדיוק בגובה הממוצע. אז אתה לא נמוך אלא פשוט כמו הרוב.. שזה לא רע בכלל :)
ודרך אגב, לאנשים גבוהים יותר יש תוחלת חים קצרה יותר. אז זה לא בהכרח יותר טוב.
ורק שתדע שאתה נראלי בדיוק בגובה הממוצע. אז אתה לא נמוך אלא פשוט כמו הרוב.. שזה לא רע בכלל :)
ודרך אגב, לאנשים גבוהים יותר יש תוחלת חים קצרה יותר. אז זה לא בהכרח יותר טוב.
באותו הנושא: