4 תשובות
החיים לא כאלה מסובכים.. תמיד יש תקופה לא טובה שהחיים נראים הכי מסובכים שיש.. זה עובר!
כי אלו החיים.. אם הם לא היו ככה, הכל היה פשוט, לא היית צריך לעבוד בשביל לקבל משהו.. איזה מין חיים אלו? לדעתי, משעממים וחסרי חיים.
תעריך כל דבר בחיים גם אם קשה עכשיו זה באמת מחשל אותך לעתיד, זו לא סתם קלישאה...
תסתכל על הצד החיובי בכל דבר ואם משהו כואב לך, תעזוב אותו!
שבת שלום:)
החים לא מסובכים.
תלמד לסדר אותם!
עם זה במערכת יחסים ועם זה בעבודה או בבית ספר לא יודעת.
תפריד בין הכול ותדע לתת לכול דבר את התשומת לב הנידרשת לו..

עם אתה רוצה אתה יכול לספר לי:)
שואל השאלה:
עוזרת תמיד-לא אצלי... אבל תודה!
מתוסבך