6 תשובות
היא אהבה את סטפן כל הזמן ושיחקה פשוט בדיימון
היא אוהבת את סטפן והיא רעה בגלל מה שהיא עברה היא פשוט מוציאה את העצב על כולם בעצבים
שואל השאלה:
מהי עברה
אנונימי
קתרין מאוהבת בסטפן
בקשר לשאלה הראשונה אני לא זוכר לשנייה היא אהבה את סטפן והשלישית זה אופי ובעיות במשפחה שלה אם אני לא טועה
כדי להבין את צריכה להמשיך לראות תסדרה