18 תשובות
לא רק אתה
מן הסתם שלא רק אתה...
חד משמעית
עושים מלא מקבלים קצת, או בתחת תלוי את אתה שואל
עושים מלא מקבלים קצת, או בתחת תלוי את אתה שואל
לא רק אתה , מגיע להם הרבה יותר
כולם חושבים ככה
ברור.
האוכל בעיקר
ההתנהגות של הצבא עצמו לחיילים.
כלכך הרבה
האוכל בעיקר
ההתנהגות של הצבא עצמו לחיילים.
כלכך הרבה
אנונימית
חיילים הם הפנים של המדינה שלנו הם מייצגים אותנו בכבוד אז המנימום שאפשר זה לתת להם יותר
חד משמעית
מקריבים בשבילנו כל כך הרבה ולא מקבלים אפילו את הקצת כבוד שמגיע להם
מקריבים בשבילנו כל כך הרבה ולא מקבלים אפילו את הקצת כבוד שמגיע להם
צודק
כמובן.
מבחינת משכורת ותנאים, אין מה לדבר אפילו. זה דבר שדורש תיקון מיידי.
אבל מבחינת אוכל, משהו שהרבה אנשים לא מבינים, הטבחים בצהל הם חיילים בדיוק כמו כל חייל אחר בצהל. לא אסף גרניט.
מבחינת משכורת ותנאים, אין מה לדבר אפילו. זה דבר שדורש תיקון מיידי.
אבל מבחינת אוכל, משהו שהרבה אנשים לא מבינים, הטבחים בצהל הם חיילים בדיוק כמו כל חייל אחר בצהל. לא אסף גרניט.
דיי דיי כבר עוד פעם את
אני קיבלתי קוטג פג תוקף עם פטריה בפנים, שוקו עם גושים, לחם עם עובש
מה הקשר אסף גרניט??
אני קיבלתי קוטג פג תוקף עם פטריה בפנים, שוקו עם גושים, לחם עם עובש
מה הקשר אסף גרניט??
אנונימי
^
אני מדברת על האוכל שהם מכינים, הטבחים עצמם. לא מאכלים סגורים. זה גם נושא שחייב להשתנות. אבל דברתי ספציפית על האוכל שהטבחים עצמם מכינים בעצמם מאפס. זה לא אמור להיות איזה מנת שף.
אני מדברת על האוכל שהם מכינים, הטבחים עצמם. לא מאכלים סגורים. זה גם נושא שחייב להשתנות. אבל דברתי ספציפית על האוכל שהטבחים עצמם מכינים בעצמם מאפס. זה לא אמור להיות איזה מנת שף.
רק חבל שהוא גם לא אכיל
תגידי לי שאת לא בצהל בלי להגיד לי: ^
תגידי לי שאת לא בצהל בלי להגיד לי: ^
אנונימי
תלוי על איזה בסיס מדובר.
יש ויש. מסכימה שטעון שיפור רציני ברוב המקומות. אבל יש מקומות שהאוכל באמת בסדר. לא ברמה של מסעדה. אבל אכיל.
יש ויש. מסכימה שטעון שיפור רציני ברוב המקומות. אבל יש מקומות שהאוכל באמת בסדר. לא ברמה של מסעדה. אבל אכיל.
מה את ילדה הנציגה של צהל? אבא שלך הרמטכל במקרה?
אנונימי
מצחיק אתה...
לא, אבל אני מכירה פה ושם. ולפעמים באמת לא צריך להכפיש סתם. יש מקומות שהאוכל ממש רע.
ויש מקומות שהאוכל אכיל.
לא, אבל אני מכירה פה ושם. ולפעמים באמת לא צריך להכפיש סתם. יש מקומות שהאוכל ממש רע.
ויש מקומות שהאוכל אכיל.
מגיע להם הרבה ייותר ממה שיש להם
כןן לגמרי מגיע להם הרבה יותר!!!
באותו הנושא: