9 תשובות
לא
שואל השאלה:
בטוח? אני מפחדת ממש
גם פעם ראשונה שלי לייזר בכל הגוף אני באמת לחוצה:(
אנונימית
לא מביך רק תבדקי איצה שזה בסדר לעשות שלא יפצע אותך עוד או משהו
מאמין שהמבצעת כבר ראתה הכל
השאלה אם זה בסדר או שאת צריכה לחכות שהאזור יחלים ורק אז לעשות את הטיפול
אנונימי
ממש לא, הבנות שם ראו כבר הכל.
אל תדאגי, את לא הראשונה או האחרונה עם פצעים שם, זה נורמאלי :)
שואל השאלה:
לא חושבת שיש קשר ללהחלים,יש לי אקנה.
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה לכם:)
וסליחה שלא נתתי לאנונימים פרחים זה פשוט לא ייחשב לכם
אנונימית