21 תשובות
לא
בחיים לא.
כן
בשביל סכום כזה- חד משמעית
בשביל סכום כזה- חד משמעית
אממ אל תצרחו עליי אבל תלוי של מי הקבר ביי
100 מיליון דולר אנשים זה לא צחוק
100 מיליון דולר אנשים זה לא צחוק
אנונימית
לא.
שואל השאלה:
אני לא הייתי מחלל זה אחכ יעשה לי רע בלב
אני לא הייתי מחלל זה אחכ יעשה לי רע בלב
אנונימי
יש מצב מחילה לא לבטל אותי זה 100 מיליון דולר
לא
לא חושבת. זה היה רודף אותי כל החיים הכסף לא שווה את זה
תלוי של מי
את של היטלר גם בחינם
את של היטלר גם בחינם
חד משמעית כן
לא
כן ואז משלמת על הקבר ומביאה פיצויים למשפחה
אנונימית
לא, אלוהים ישמור
תלוי של מי
יש כאלה שגם תמורת מסטיק הייתי מחלל
יש כאלה שגם תמורת מסטיק הייתי מחלל
אממ כן... זה דילמה מוסרית,אבל הוא במילא מת,הוא כלום.
אגב אם אתם אומרים שזה לא נכון אז אשמח לומר לכם שהקבר שלי יהיה ביער עם קבר פטריות מכלות,אני אכלה את עצמי.כי זה מה שטוב לסביבה,אני כבר אהיה מתה.אז בשביל כל כך הרבה כסף? מובן שכן.
כמובן שאסתיר את זה מיד אחרי ואז גם אף אחד לא ידע
אגב אם אתם אומרים שזה לא נכון אז אשמח לומר לכם שהקבר שלי יהיה ביער עם קבר פטריות מכלות,אני אכלה את עצמי.כי זה מה שטוב לסביבה,אני כבר אהיה מתה.אז בשביל כל כך הרבה כסף? מובן שכן.
כמובן שאסתיר את זה מיד אחרי ואז גם אף אחד לא ידע
אם סכום כזה אני יכול לתקן את הקבר לשלם למשפחה על מה שעשיתי וגם לתרום ולעשות עוד דברים טובים
לא
באותו הנושא: