20 תשובות
אל תאמין, תמיד יהיו אלה שיצאו עלייך על זה פשוט תתעלם
כןכן זה ממש מעצבן
יכול להיות שאתה לא מכבד ובגלל זה יוצאים עליך..
אנונימית
זה סתם אידיוטי לפי דעתי. אם אתה באמת רק אומר שאתה לא מאמין וכבר יוצאים עליך זה פשוט אנשים שלא יודעים לקבל את השונה ולקבל את החברה בה אנחנו נמצאים, אם אתה אומר שאתה לא מאמין ואלה שמאמינים הם לא חכמים ומלכלך עליהם אתה האשם ככה אני רואה את זה
שאתה אתאיסט כאילו? האמת שלא יודעת אני מכירה מלא אטיאסטים ולרוב לא ממש אכפת. כנראה האיזור שלך לא משהו
א. אני מאמינה ולא.
לא אכפת לי אם אתה מאמין או הם
אני לא אנסה לשכנע אנשים אני עם שלי בשקט.
אבל כנראה ויש אנשים כאלו
כל עוד אתה מכבד אותם הם אמוריל לכבד אותך.
ואני מקווה מאוד שכשהם קראו לך כופר הם היו ציניים
אוקי. זה מסובך עד מאוד.
קודם כל- להגיד על יהודי שהוא גוי רק בגלל שהוא אתאיסט? לא מצאתי שום מקום / הצדק לכך.

עכשיו, הם אומרים לך את זה כי זה לא נראה להם הגיוני שיהודי לא יידע לפחות מאיפה הגיע וכל זה.

או שאולי יכול להיות שאתה יוצא עליהם?
כי גם הם לא בטח מאמינים הם צריכים לכבד אותך וזהו
תתעלם, באמת, מדתייה אלייך. תתעלם^^
אני מבינה אותך כאילו מה הקטע, זה שאנחנו לא מאמינים זה לא אומר שאנחנו לא יהודים
איש איש באמונתו יחייה. שים פס פשוט על אחרים ותעשה את מה שטוב לך אתה לא חייב לתת לאף אחד דין וחשבון הכל טוב.
אני דתי
ואם אתה לא מאמין זה שלך
למרות שאני אוהב להיכנס לשיחות כאלה
אבל שיחות מכבדות של שאלה ותשובה של טענה והפרכה וכאלה
כי הם מבינים שזה רע להיות כפוי טובה לאלוקים.

וכן, בתור יהודי אתה חייב להאמין, כי כל העם שלך שמע את אלוקים בשעת מתן תורה. אתה מערער על עדות של כל אבותינו?
אנונימי
אביהt, אם תראה את הקדמת הרבמ"ם לפרק "חלק", תראה שיש הצדקה לכך.
אנונימי
אני חושבת שכל אחד ומה שהוא מאמין, אני מאמינה מאוד ואני חושבת שצריך לכבד אמונות של אחרים ואת הדעות שלהם. אם אתה לא מאמין זה שלך ולא צריכים להיכנס לך לזה נקודה.
מה עם המון רופאים ומדענים אתאיסטים שרוצים בטובת האנושות ובהתקדמותה או להציל אנשים?
אה, גם הם לא טובים? נשמע פתטי, מתנצל
^ עשו הכל לכבוד עצמם להגדיל את שמם.
אנונימי
^ לא, ה' הוא לא רק אמונה ולא בטוח שהוא קיים (צריך להבין את זה), וכלן מי שלא מאמין - הוא כפוי טובה.

לא אני אמרתי את זה, כי לזה מקורות.

ואדם טוב לא יכפור במי שברא אותו.
אנונימי
מי שלא מאמין לא מאמין שהוא קיים, איך כפוי טובה? ואתה סתם טועה, יש המון אתאיסטים נחמדים מאוד שעוזרים לאחרים ופשוט מאמינים בדברים אחרים שיותר הגיוניים להם.
אני שונא את זה מאוד, אני לא אתאיסט אבל תנו לכל אדם להאמין במה שהוא מאמין בו.
אי אפשר להיות כפוי טובה למשהו שהוא לא מוכח, בגלל זה זו אמונה.
כל עוד אתה בן אדם טוב, זה הכי חשוב.