17 תשובות
הכל יהיה בסדר, היה מוות עצוב אבל תזכרי/תזכור שזה רק סדרה :)
אסור לנו לשקר
אנונימית
שואל השאלה:
של מי????
של מי????
אנונימית
יהיה בסדר.
אהמ
אולי
אהמ
אולי
שואל השאלה:
אבאלה אני אבכה עוד לפני שראיתי
אבאלה אני אבכה עוד לפני שראיתי
אנונימית
שואל השאלה:
מי זהה
מי זהה
אנונימית
לאנשים כמוך אסור לראות סדרות
אני יכולה לגלות אבל שה סתם יעשה ספויילר לא כיף. אבל אם תרצי תגידי
אדי היא רצתה לדעת אז בלי מינוסים
מישהו אחד מתת
תשמעי, להכחיש זה התרופה הכי טובה... בהצלחה
שואל השאלה:
אל תגידו לי אבל אבכה כשאני אראה לא רוצה עכשיו
אל תגידו לי אבל אבכה כשאני אראה לא רוצה עכשיו
אנונימית
אוי סליחה
פשוט תלכי לראות כבר את הסולו הכי טוב שהיה בסדרה בשנים האחרונות ותזכרי שהוא הלך כגיבור
להמשיך לראות!! חובה
ראית כבר? איך הלך?
הכל יהיה כמעט בסדר
הכל יהיה כמעט בסדר
כאילו זה תלוי מי את אוהבת
אישית המוות שהיה לא השפיע עליי בכלל ומצאתי אותו משעמם ולא רלוונטי
ראיתי הרבה אנשים שבכו ממנו אבל, אז תלוי בך
אישית המוות שהיה לא השפיע עליי בכלל ומצאתי אותו משעמם ולא רלוונטי
ראיתי הרבה אנשים שבכו ממנו אבל, אז תלוי בך