23 תשובות
מחפשים דרמה
סתם כי אין להם משהו אחר לעשות
שואל השאלה:
אני שונאת את זה
אני שונאת את זה
כי אין להם חדשות מעניינות
כי זה דרמה לדעתם כאילו סהכ אינסטגרם דיי
משעמם להם ונגמר להם עם מה לדווח
כי כל החדשות שלהם חסרות תוכן.
זה לרוב ככה בעיתונות...
זה לרוב ככה בעיתונות...
כי הם ב"הלם הלם הלם"
אין להם תוכן
כי אין להם משהו מעניין יותר לעשות
כי הם ישראל בידור
באמת שהם מביכים זה העמוד רכילות הכי חסר תוכן ולא רלוונטי שקיים, למה אנשים עדיין עוקבים אחריהם
כי הם מחפשים דרמה
כי הם רוצים לעשות כסף וזה העבודה שלהם
רכילות ופיגור
רכילות ופיגור
כי הם מפגרים הם מעלים שביום רביעי היה יום הציפס
אנונימית
כי אין במדינה הזאת שום סלב באמת מעניין
כי זה הקטע של ישראל בידור הם מחפשים ריבים ואקשן ואז הם מעלים את זה לעמוד שלהם
כדי שיהיה להם על מה לרכל , מה לפרסם , על מה לדבר ..
כעיקרון משלמים להם בשביל פרסום אבל עדיין הרבה עוקבים אחריהם ואתם מדברים עליהם משמע הם כן מעניינים...
אנונימית
ישראל בידור בכללי זה העמוד רכילות הכי מחריד שיש
יש להם מפורסמים מועדפים
מפרסמים שטויות שמעניינות לי אתם יודעים את מה
"אלין גולן התחילה לאשר עוקבים באינסטגרם" יאללה שומעים זה לא מעניין מה אתם עושים על זה פוסט אלוהים מילא סטורי
ובכללי הם נהיו ממש ממוסחרים בזמן האחרון הכל אצלם זה שיתופי פעולה
העמוד שלהם בשנת 2018 היה מדהים אבל מאז שהם התפרסמו הם התדרדרו בטירוף
יש להם מפורסמים מועדפים
מפרסמים שטויות שמעניינות לי אתם יודעים את מה
"אלין גולן התחילה לאשר עוקבים באינסטגרם" יאללה שומעים זה לא מעניין מה אתם עושים על זה פוסט אלוהים מילא סטורי
ובכללי הם נהיו ממש ממוסחרים בזמן האחרון הכל אצלם זה שיתופי פעולה
העמוד שלהם בשנת 2018 היה מדהים אבל מאז שהם התפרסמו הם התדרדרו בטירוף
דרמה
כי העולם הוא טיפשי
אנונימי
שואל השאלה:
אני כלכך רוצה לתת לכולכם פרחים עכשיו
אני כלכך רוצה לתת לכולכם פרחים עכשיו
באותו הנושא: