3 תשובות
מניסיון מנימום חצי שנה מאז שהתגייסת לצהל אבל מומלץ לצאת כמה שיותר מאוחר
שואל השאלה:
למה כמה שיותר מאוחר?
למה כמה שיותר מאוחר?
כי אחרכ יש לך יותר מחזורים ופחות את חווה את הסדיר וככל שאת יוצאת מאוחר יותר יש לך יותר ניסיון זה מה שהקצינה שלי אמרה לי שלא כדאי לצאת מוקדם
גם שמעתי מהמון קצינים ככה
גם שמעתי מהמון קצינים ככה
באותו הנושא: