4 תשובות
יא יותר קשה
אנונימי
אני אישית הרגשתי ש- י"א הייתה יותר קשה ועמוסה. עם זאת, גם ב- י"ב יש לחץ ובעיקר קושי בבגרויות, אמנם פחות מ- י"א, אבל הוא קיים, ואם להוסיף לזה את תחושת השביזות וחוסר הרצון להשקיע בגלל שמרגישים את הסוף זה עוד יותר מקשה.
בהצלחה
לי היה יותר קשה יב.