10 תשובות
יאפ. אלא אם כן עשית לילה לבן ואז אתה מרגיש מסטול ועייף.
שואל השאלה:
למה? זה כל כך רגוע ואין את הלחץ של שאר היום
אלא אם כן קמים לעבודה/לימודים
למה? זה כל כך רגוע ואין את הלחץ של שאר היום
אלא אם כן קמים לעבודה/לימודים
אנונימית
שואל השאלה:
אה אז באמת תנחומיי
אה אז באמת תנחומיי
אנונימית
נשבעת שכן
נכון אחלה כול הכבוד לך
וואי כן אני ערה מ5 וחצי בערך
נכון יש אווירה רגועה וגם יש ריח נעים אם פותחים את החלון
כן כי זה מקסים שכולם עוד ישנים ואף אחד לא פה ויש את הזריחה וכל כך רגוע ושקט בחוץ ואין רעש של אנשים ושל רכבים והכל פשוט כל כך שקט ורגוע ואני יודעת שחזרתי על עצמי אבל זה עושה לי טוב נפשית ולהיות ערה ומבודדת מהעולם בלילה עד הבוקר עושה לי טוב אבל כאילו רק אם עושים לילה לבן כמובן כי לקום בחמש בבוקר אממ פחות. קיצר כן חחח
כן אבל יותר כשמתעוררים בשעות האלה
נכוןן כלכךך
באותו הנושא: