4 תשובות
להפסיק לפני שזה יתחיל להיות לא בשליטתך
את לא אנורקסית.. אנורקסית לא תקיא..
אם כבר את בולימית
זה לא בריא תפסיקי
אנונימי
את דוחפת סתם כי באלך?
להפסיק..