15 תשובות
בכיף
❤/:)/אין בעד מה/אין בעד מה חחח/באהבה/באהבה❤/בכיף3>
שואל השאלה:
אמרתי לו בהצלחה בניתוח של אבא שלו
והוא אמר לי ככה "תודה רבה❤"
אז לכתוב בשמחה?
אנונימית
כלום או באהבה
^^^לא...
פשוט אל תעני על זה
אם על הנושא הזה אז ❤, מה זה בשמחה לא יפה גם לסנן אז פשוט לב או לב ירוק
שואל השאלה:
אוקי
אנונימית
בכיף אחי
אנונימית
תעשי לב אולי
אני בדרך כלל לא עונה, אבל לפעמים אני אומרת בכיף או עושה לייק להודעה
בכיף או אם זה סתם אז תעשי לב על ההודעה
ברור
אין בעיה
בשמחה
ולהוסיף 3> / :) אם באלך
בכיף
בשמחה