5 תשובות
כל חודש.
נראה לי כל חודש
אם את קונה לשנה אז כל שנה
הכל במכה, וחידוש אוטומטי מופעל תמיד ברגע הקנייה, אם רוצים צריך לבטל אותו
זה מוריד לך את התשלום של כל השנה ברגע ששילמת וכל שנה בתאריך הזה זה מחדש לך את המנוי אוטומטית עד שתבטל אותו
באותו הנושא: