4 תשובות
אין לי עצות כי גם אני ככה. בנוסף לזה החברה הכי טובה שלי עוזבת בית ספר שנה הבאה, אין לי חברים חוץ ממנה שזה קצת עצוב אבל אין לי ככ מה לעשות עם זה. אז מצטרפת לשאלה :)
שואל השאלה:
אין לי ביטחון:(
אני מנסה בהמון דרכים אבל פשוט אף אחד לא מתחבר אלי ואני גם מאבדת את החברות שיש לי:(
אין לי ביטחון:(
אני מנסה בהמון דרכים אבל פשוט אף אחד לא מתחבר אלי ואני גם מאבדת את החברות שיש לי:(
אנונימית
תנסי להתחיל שיחות גם סתם למקומות שאת הולכת אם זה בעבודה בלימודים בהתנדבויות וכאלה
להכיר זה כמובן לא לוקח שניות אבל את יכולה להגיד כזה היי ולחייך ואם הבן אדם נראה לך נחמד לשאןל אותו מה קורה וגיל ומאיפה הוא ולאט לאט מתווצר קשר
להכיר זה כמובן לא לוקח שניות אבל את יכולה להגיד כזה היי ולחייך ואם הבן אדם נראה לך נחמד לשאןל אותו מה קורה וגיל ומאיפה הוא ולאט לאט מתווצר קשר
אוף אוף אני כל כך מזדהה! זה כל כך מלחיץ אותי וככל שעובר זמן זה יותר מפחיד.
באותו הנושא: