7 תשובות
במעט מאד מקרים דרוש ניתוח אף. מדובר במקרים של אף מעוות במיוחד. האם זהו המקרה שלך?
מומחים מצאו שבמרבית המקרים מדובר בבעיות בביטחון עצמי ובעיות נפשיות וחברתיות ואותן ניתן וכדאי לתקן בטיפול מתאים ולא בניתוחים. אם תלכי לניתוח אף כשזה סוג הבעיה שלך, די סביר שתמשיכי לתקן ולטפל בעוד איברים בגוף ותוציאי הון עתק על דברים לא נחוצים. הבעיה, אחרי כולם, תישאר..
מומחים מצאו שבמרבית המקרים מדובר בבעיות בביטחון עצמי ובעיות נפשיות וחברתיות ואותן ניתן וכדאי לתקן בטיפול מתאים ולא בניתוחים. אם תלכי לניתוח אף כשזה סוג הבעיה שלך, די סביר שתמשיכי לתקן ולטפל בעוד איברים בגוף ותוציאי הון עתק על דברים לא נחוצים. הבעיה, אחרי כולם, תישאר..
מערכת סטיפס
אני יודעת שזה קצת קשה לשמוע אבל הבעיה בשורשה היא לא באף אלא - אהבה עצמית. ניסית פעם לאהוב את עצמך בעמקות? משתפת אותך בניסיון האישי שלי אני עברתי משהו קשה כי לא מספיק אהבתי את עצמי ואני באמצע התהליך. אחרי שבאמת תאהבי את עצמך ואת כל כולך וכל חלק בגוף שלך כולל האף שלך יחזיר לך אהבה חזרה ( (: וזה יתבטא במחשבות שלך ואז (אם) וכשתעשי ניתוח זה יהיה שווה באמת!
חשוב לחזור על המשפטים האלה: שוב ושוב וכמה פעמים ביום עדיף לכתוב את זה ולהקריא לעצמך:
"אני אוהבת את עצמי וכל חלק בגוף שלי" אני אוהבת את האף המתוק שלי איך שהוא" אני אוהבת את האף החלק והיפהפה שלי" אני אוהבת אותו אפילו אם הוא לא ממש ישר" אני מקבלת לאהוב את האף שלי איך שהוא" אני יודעת שעצם האמירה מקוממת כי את משלימה עם משהו שאת לא רוצה להשלים איתו אבל תתפלאי זה חלק מהתהליך... ואם לא תהיי קשה עם עצמך, העולם יהיה ורוד יותר ואת רק תרוויחי ומי יודע אולי אפילו לא תצטרכי ניתוח פלסטי - אם תשאלי לדעתי - אם את לא עושה את התהליך מבפנים אז השינוי יהיה רק חיצוני ויהיו עוד דברים שלא תאהבי בעצמך
לכן אל תחליטי כלום עכשיו - רק תני לעצמך את הזמן להתאהב בעצמך ( (:
חשוב לחזור על המשפטים האלה: שוב ושוב וכמה פעמים ביום עדיף לכתוב את זה ולהקריא לעצמך:
"אני אוהבת את עצמי וכל חלק בגוף שלי" אני אוהבת את האף המתוק שלי איך שהוא" אני אוהבת את האף החלק והיפהפה שלי" אני אוהבת אותו אפילו אם הוא לא ממש ישר" אני מקבלת לאהוב את האף שלי איך שהוא" אני יודעת שעצם האמירה מקוממת כי את משלימה עם משהו שאת לא רוצה להשלים איתו אבל תתפלאי זה חלק מהתהליך... ואם לא תהיי קשה עם עצמך, העולם יהיה ורוד יותר ואת רק תרוויחי ומי יודע אולי אפילו לא תצטרכי ניתוח פלסטי - אם תשאלי לדעתי - אם את לא עושה את התהליך מבפנים אז השינוי יהיה רק חיצוני ויהיו עוד דברים שלא תאהבי בעצמך
לכן אל תחליטי כלום עכשיו - רק תני לעצמך את הזמן להתאהב בעצמך ( (:
אנונימי
כמו שאני רואה את זה, אם האף שלך מוריד לך מהביטחון העצמי ויש לך האמצעים הדרושים, אין שום דבר שלילי בלעשות ניתוח.
אצל נשים האף מפסיק לגדול כשנתיים אחרי המחזור, ומאז את יכולה לעבור ניתוח. העלות היא כמה אלפי שקלים.
אם את מתלבטת, את יכולה ללכת עם ההורים למנתח שיעשה לך הדמייה וייעץ לך.
אצל נשים האף מפסיק לגדול כשנתיים אחרי המחזור, ומאז את יכולה לעבור ניתוח. העלות היא כמה אלפי שקלים.
אם את מתלבטת, את יכולה ללכת עם ההורים למנתח שיעשה לך הדמייה וייעץ לך.
אנונימית
אל תחשבי על זה אפילו! גם האף שלי לא יפה ועלי היו צוחקים מלא זמן! ובשל מסיום את תביני שלא אכפת לך! ועכשיו אני ממש אוהבת את האף שלי:)
אני:)
,
קישורים מצורפים:
אני בת 16.. אחותי עשתה ניתוח אף אצל ד"ר מרקוס הראל ואני בקרוב עושה גם אצלו..
הניתוח עולה בערך 12,000 ש"ח
תלוי ברופא, אני מאוד ממליצה על מרקוס, בחיים לא הייתי מאמינה שאחותי עשתה ניתוח אם לא הייתי יודעת לפני ובנוסף אין צלקות בכלל!
אני מקווה שתעשי מה שנכון לך, לי אישית ממש מפריע ואני יודעת שאעשה בקרוב!
בהצלחה:)
הניתוח עולה בערך 12,000 ש"ח
תלוי ברופא, אני מאוד ממליצה על מרקוס, בחיים לא הייתי מאמינה שאחותי עשתה ניתוח אם לא הייתי יודעת לפני ובנוסף אין צלקות בכלל!
אני מקווה שתעשי מה שנכון לך, לי אישית ממש מפריע ואני יודעת שאעשה בקרוב!
בהצלחה:)
אנה
שלום רב לשאלה שלך, אני לא חושבת שיש גיל לניתוח אף
אבל פשוט מומלץ לעשות את הניתוח כשאתה יותר בוגר ויותר בטוח בהחלטות שלך.
עלות ניתוח אף נע בסביבות 5000-15000 תלוי בנסיבות הניתוח והמורכבות..
תוכל לעיין במה זה כרוך בלינק המצורף למטה.
אבל פשוט מומלץ לעשות את הניתוח כשאתה יותר בוגר ויותר בטוח בהחלטות שלך.
עלות ניתוח אף נע בסביבות 5000-15000 תלוי בנסיבות הניתוח והמורכבות..
תוכל לעיין במה זה כרוך בלינק המצורף למטה.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: