12 תשובות
טמפונים ופדים
להביא יותר מכנסיים ותחתונים ממה שאמורים לקחת בכללי
להביא יותר מכנסיים ותחתונים ממה שאמורים לקחת בכללי
לשים טמפון
טמפון
פדים
כדורים
מכנס שחור
כדורים
מכנס שחור
פדים ובכמויות
אבל הכל טוב
אבל הכל טוב
חהחהחחהחה גם אני הייתי במחזור במחנק סיוט היה לי חום חזרתי הביתה :|
בהצלחה :)
בהצלחה :)
טמפונים.
אנונימית
טמפונים והרבה מכנסיים
גם אני הייתי במחזור במחנ"ק, היום השני (של המחזור ובמקרה גם של המחנ"ק) היה לי זוועתי, אבל כל שאר הימים היו לי בסדר (הייתי שם 9 ימים, מתוכם 4 או 5 ימים הייתי במחזור)
גם אני הייתי במחזור במחנ"ק, היום השני (של המחזור ובמקרה גם של המחנ"ק) היה לי זוועתי, אבל כל שאר הימים היו לי בסדר (הייתי שם 9 ימים, מתוכם 4 או 5 ימים הייתי במחזור)
פדים, אל תשארי עם פד הרבה זמן זה לא יגמר טוב, מניסיון!!
שואל השאלה:
המחנק ארבעה ימים
המחנק ארבעה ימים
טמפונים או פדים, טמפונים עדיף
בהצלחה לך
בהצלחה לך
לשמור על היגיינה!! הכי חשוב תביאי מגבונים ואלכוג'ל לידיים
באותו הנושא: