7 תשובות
הוא סביר אני גם ככה לא אוהבת את הסגנון
וואלה אני אהבתי ובדרך כלל אני לא שומעת אותו
אני בכללי לא שומעת מרגי
אבל כן, לא אהבתי בכלל
אבל כן, לא אהבתי בכלל
כן הוא לא כזה טוב
כנל ואני נוראא אוהבת את הסגנות של השירים החדשים של מרגי
כנל, לא אהבתי בכלל.
לא הסגנון שלי אבל הקול שלו כזמר יותר יפה באנגלית
באותו הנושא: