10 תשובות
כןכן זה עוזר ממש
זה עוזר אבל תתאמני בקטנה
כןן
כן אבל תורידי קצת בסטים אם את ממש חלשה
כן זה ממש עוזר כדאי לך
אנונימית
שואל השאלה:
אני מרימה משקולות וכזה, לא לעשות את זה פשוט?^^
אני מרימה משקולות וכזה, לא לעשות את זה פשוט?^^
אנונימית
תעשי דברים קטנים כאלה כמו שכיבות בטן
כן אבל לא להגזים
אני אישית עושה במחזור הליכות או ריצות קלות. לא מומלץ להרים משקולות ולעשות תרגילי בטן
אנונימית
זה לא שלא מומלץ פשוט זה לא נוח.. זה קצת לא נעים.
מומלץ לעשות אבל להפחית פשוט בסטים ובחזרות, ולעשות הכל לאט ובהדרגה.
מומלץ לעשות אבל להפחית פשוט בסטים ובחזרות, ולעשות הכל לאט ובהדרגה.
אנונימית
באותו הנושא: