4 תשובות
כן הכעס שלך מוצדק
הכעס שלך חד משמעית מוצדק ואני גם הייתי נפגעת ואפילו בוכה.
אבל אל תלכי אליה ותראי שלקחת את זה למקום קשה. תעשי כאילו את אדישה ותתיחסי אליה אדיש לא כחברה טובה. אם היא תבוא ותשאל אותך תגידי לה שזו בעיה שלה שהיא לא מחשיבה אותך בחברות שלה וזה לא מפריע לך .
אבל אל תלכי אליה ותראי שלקחת את זה למקום קשה. תעשי כאילו את אדישה ותתיחסי אליה אדיש לא כחברה טובה. אם היא תבוא ותשאל אותך תגידי לה שזו בעיה שלה שהיא לא מחשיבה אותך בחברות שלה וזה לא מפריע לך .
אני ממש מבינה אותך! אני והבסטי לשעבר תכננו לה מסיבת יום הולדת מ0 ובסוף שיקרה לי שהיא לא עושה מסיבה כי היא לא רצתה להזמין אותי
איזה דוחה היא אמאלה
איזה חברה היא
עוד רגע הייתה שולחת לך וזהו
היא יצאה ממש מגעילה
את צודקת
אני ממליצה שתעלי את זה ותגידי לה כמה נפגעת
איזה חברה היא
עוד רגע הייתה שולחת לך וזהו
היא יצאה ממש מגעילה
את צודקת
אני ממליצה שתעלי את זה ותגידי לה כמה נפגעת
באותו הנושא: