12 תשובות
לא
כן .
אם זה עובד לכם אז למה לא
אפשרי אבל מרגיש מוקדם
כן . למה לא?
יש איזה 4 ילדים בשכבה שלי שבזוגיות
יש איזה 4 ילדים בשכבה שלי שבזוגיות
טוב נכון שאני עולה לט' אבל זה קרה בח'
זה בסדר לדעתי מכל גיל אבל זה פשוט לא יתקדם יותר מידי
מיותר
זה סתם יתן כאב לב ולא יחזיק חח
זה סתם יתן כאב לב ולא יחזיק חח
מה שעובד בשבילך
האם זה בסדר, כן זה בסדר.
האם זאת זוגיות בוגרת ואמיתית לא בהכרח
האם זאת זוגיות בוגרת ואמיתית לא בהכרח
בוודאי
באותו הנושא: