5 תשובות
לא
היחיד שהיה שווה לשמור איתו על קשר מת
כן
עם 3/4
בקשר עם 2
אחת מהן קשר יומיומי
שואל השאלה:
מה התדירות שבה אתם נפגשים?
יש כמה שאני יוצא איתם לעיתים רחוקות, ומדבר מדי פעם, יש כמה שאיתם אני רק בקבוצה בווצאפ ולא ראיתי אותם הרבה זמן, הם כן מתראים אבל.
אנונימי
סיימתי רק עכשיו אבל בתיכון היו לי קשרים חלשים, אז לא סביר שהם יחזיקו מעמד.