תשובה אחת
בעיקרון אם שולחים לך את ההודעה בשישי, אז להדפיס רק בראשון ואז אפשר לנהוג
אם שולחים לך את ההודעה בראשון, אז להדפיס רק בשני ואז אפשר לנהוג
אם שולחים לך את ההודעה בראשון, אז להדפיס רק בשני ואז אפשר לנהוג
באותו הנושא: