תשובה אחת
בעיקרון אם שולחים לך את ההודעה בשישי, אז להדפיס רק בראשון ואז אפשר לנהוג
אם שולחים לך את ההודעה בראשון, אז להדפיס רק בשני ואז אפשר לנהוג