10 תשובות
אוי שימי פס , פשוט פעם הבאה תקפידי שלא לעשות את זה
אל תדפיס לה חשבון , תלכי ותהני:)
תשימי זין עליה. תתעלמי ואפילו תעשי סימן. אנשים כאלה לא ראוים ליחס.
אל תלכי אל תקחי סיכון שיקרה לך משהו תראי בבית
אנונימי
זה הקהל וזו האוכלוסיה שהולכת לשבת שם ביציעים, לא מפתיע.
מה לעשות? אין מה לעשות, זו התרבות בישראל וחיים עם זה

אם את מדברת על מה לעשות מבחינה של ענישה, אין לזה בסיס ולא יתקדם לשום מקום.
אנונימי
שואל השאלה:
הרגשתי מאויימת כי אחרי זה היא עוד סימנה לי חכי חכי וכולם הסתכלו עליי בתור פחדנית כזאת
אני פחדתי פשוט שיתחילו מכות ויוציאו אותי מהאצטדיון בגללה.
אנונימית
היית צריכה לעשות לה כזה *הוצאת לשון, הוצאת לשון* וללכת זקופה בלי בושה.
אם את חושבת שהיא מסוגלת לעשות מה שהיא אומרת והיא לא רואה בעיניים אז עדיף לך לא ללכת אבל אם היא סתם דיבורים דיבורים אז תלכי
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא יודעת אני לא מכירה אותה.. חוץ מזה אני אוהדת 7 שנים והולכת לכל משחק ומי היא שתהרוס לי?? למה אני צריכה לפחד ללכת
אנונימית
במקומך הייתי אומר לה "בכיף, רק אחרי שתסיימי את הניתוחים לשינוי מין. ככה גם אוכל לתת לך ברכייה לביצים.
אנונימי
נכון,אל תפחדי ממנה,להפך,תעשי מה שאת רוצה בלי לתת דין וחשבון לאף אחד תעשי רק מה שטוב לך