5 תשובות
ההתנהלות שלהם כזוג לא מובנת בעליל, כיאלו הם מחפשים לריב
אנונימית
זה פשוט מזעזע זה לא בסדר מה שהיא עושה באמת ראיתי את זה והזדעזתי פשוט כאב לי עליו ובאמת חשבתי שהוא סוף סוף יצא מזה אבל לא
כןן אני פשוט לא מבינה איך כל פעם מחדש היא מביאה *אותו* למצב של להתנצל כלפיה זה פשוט עצוב לראות.
כן לך תבין
היא מזעזעת היא יוצרת סיטואציות ואז מאשימה אותו