61 תשובות
ובקשר לגלגול אז את לא יכולה לדעת אם היית שם כשבן אדם חוזר בגלגול מוחקים לו את הזכרון
את אומרת את זה כאילו מישהו יושב לך על הווריד ומכריח אותך לנהוג במנהגי אבלות. אם לא בא לך אל תעשי טובה לאף אחד ותעשי מה שבא לך.
לגבי מוזיקה עצובה - יש בזה דעה.
ממליץ לחפש את השאלה בגוגל.
שירים שמחים בוודאי שאסור.
ממליץ לחפש את השאלה בגוגל.
שירים שמחים בוודאי שאסור.
^^ יופי לך רוצה פרס ?
שואל השאלה:
ולמה אסור להנות? מה כולנו צריכים לבכות עכשיו ולהיות באבלות? הרי יש מצווה להיות בשמחה תמיד אז לא הבנתי מה היהדות התחילה לסתור עכשיו.
בלי מוזיקה אין לי חיים, אני לא נהנת כשאני שומעת מוזיקה אז זה בסדר לא?
למה אנחנו צריכים לסבול בגלל החטאים של בני ישראל בעבר
ולמה אסור להנות? מה כולנו צריכים לבכות עכשיו ולהיות באבלות? הרי יש מצווה להיות בשמחה תמיד אז לא הבנתי מה היהדות התחילה לסתור עכשיו.
בלי מוזיקה אין לי חיים, אני לא נהנת כשאני שומעת מוזיקה אז זה בסדר לא?
למה אנחנו צריכים לסבול בגלל החטאים של בני ישראל בעבר
^ אסור להנות כי זה תקופת אבל כשחס וחלילה בן אדם מת למה אסור לשמוע שירים? כי זה אבל של המשפחה
ואנחנו בתור עם מכבדים
כי זה עדיין אותו העם זה לא משנה אם הם חטאו ולא את. הרסו את בית המקדש ואת ירושלים נשלכנו לגלות מן הסתם שנזכיר את זה ונתאבל על זה איכשהו
שואל השאלה:
אבל אף בן אדם לא מת זה כל הקטע.
למה אנחנו צריכים להתאבל על חורבן של שני בתי מקדש שבכלל לא זכינו לראות? איך אנחנו יודעים שהם היו כאלה קדושים?
אוי נו באמת תעשו לי טובה
אבל אף בן אדם לא מת זה כל הקטע.
למה אנחנו צריכים להתאבל על חורבן של שני בתי מקדש שבכלל לא זכינו לראות? איך אנחנו יודעים שהם היו כאלה קדושים?
אוי נו באמת תעשו לי טובה
^ אין עם מי לדבר באמת למה שאלת את השאלה אם את תקועה על הדעה שלך
^^^^ אין עוד מה להיות שמחים, אנחנו עוד בתכלס עדיין בגלות, אין בית מקדש ולא מקריבים קורבנות. בביאת המשיח שיהיה בית מקדש, י"ז בתמוז וותשעה באב יהפכו לימי חג והימים שבניהם (בין המצרים) לחול המועד. כשזה יגיע אז נאכל לשמוע שירים ולשמוח.
^^^ את יודעת שזה עובדה היסטורית שמתו שם אנשים? בלי קשר לדת עכשיו הגלות זה עובדה היסטורית בלי קשר לדת, אף אחד לא חולק על זה ברור שמתו אנשים
שואל השאלה:
אין לי כוח לזה באמת.
שלושה שבועות להתאבל בלי סוף? יש לי חיים אתם יודעים.
שאלתי שאלה וקיבלתי תשובה והגעתי למסקנה שיהדות זה לא בשבילי.
תהנו לכם באבלות אמיגוס.
מזל שבנצרות אין את זה
אין לי כוח לזה באמת.
שלושה שבועות להתאבל בלי סוף? יש לי חיים אתם יודעים.
שאלתי שאלה וקיבלתי תשובה והגעתי למסקנה שיהדות זה לא בשבילי.
תהנו לכם באבלות אמיגוס.
מזל שבנצרות אין את זה
סתם דוגמא קיצונית: אבא שלך מת חס וחלילה, היית מפעילה שיר פופ?
שואל השאלה:
ואיך אתם יודעים שמתו שם אנשים? הייתם שם לתעד את זה? לא ניראלי.
ואיך אתם יודעים שמתו שם אנשים? הייתם שם לתעד את זה? לא ניראלי.
אנחנו יודעים שמתו אנשי בגלל שיש שרידי עצמות ^
שואל השאלה:
אם זה היה אבא שלי חס ושלום הייתי צוחקת בהלוויה יש הבדל
אם זה היה אבא שלי חס ושלום הייתי צוחקת בהלוויה יש הבדל
אחותי כמו שאמרתי יש לך כבר דעה ואץ נעולה עליה אז אין לי למה להתאמץ להסביר את חושבת שנצרות יותר טוב יופי לך
תקשיבי הגלות זה עובדה היסטורית כמו מלחמת העולם, אין לגבי זה מחלוקת יש ממצאים ארכיאולוגים
תראי אל תשאלי שאלה כזאת בסטיפס זה לא המקום, תשאלי רב או מישהו
^ היא בטח תתווכח גם איתו
שואל השאלה:
לא ואתם ממש עם למופת.
אתם קוראים לעצמכם עם? תראו אותכם מפוזרים בכל קצוות תבל, מתבוללים עם הגויים ואפילו יוצאים נגד המדינה שלהם.
אין לכם אפילו טיפת אחדות ואהבה בינכם וזה למה נחרבו 2 בתי המקדש בגלל שנאת חינם :( זה כזה עצוב שאפילו גויים יכולים להיות צדיקים יותר ממכם :(
לא ואתם ממש עם למופת.
אתם קוראים לעצמכם עם? תראו אותכם מפוזרים בכל קצוות תבל, מתבוללים עם הגויים ואפילו יוצאים נגד המדינה שלהם.
אין לכם אפילו טיפת אחדות ואהבה בינכם וזה למה נחרבו 2 בתי המקדש בגלל שנאת חינם :( זה כזה עצוב שאפילו גויים יכולים להיות צדיקים יותר ממכם :(
את מדברת עלינו? את לא יהודיה? אז על מה בכלל השאלה הזאת את לא צריכה לנהוג מנהגי אבלות
שואל השאלה:
וזאת הבעיה העיקרית אתכם היהודים: ישר ממהרים לשפוט ולהסיק מסקנות. מי אמר לך שאני אישה בכלל? לכל הרוחות אני באמת שוקלת להתנצר אולי הנוצרים לא שיפוטיים כמוכם
וזאת הבעיה העיקרית אתכם היהודים: ישר ממהרים לשפוט ולהסיק מסקנות. מי אמר לך שאני אישה בכלל? לכל הרוחות אני באמת שוקלת להתנצר אולי הנוצרים לא שיפוטיים כמוכם
^ מי אמר שאץ אישה הקיר שלך
^^רשום לך בפרופיל מה יש לך . השאלה ממש מיותרת עם את גויה, את יכולה לשמוע מוסיקה אם את גויה
שואל השאלה:
ואני יהודיה לשאלתך אבל לא להרבה זמן.
אין טעם להיות חלק מעם שמלא בבריונים שמציקים לחלשים מהם.
ואני יהודיה לשאלתך אבל לא להרבה זמן.
אין טעם להיות חלק מעם שמלא בבריונים שמציקים לחלשים מהם.
סתם שתדעי, יהדות זה לא רק דת זה מוצא אתני ועם, לא משמה עם "תתנצרי" או משהו את תמיד תיהי יהודיה אי אפשר לצאת מזה
עזבי תעשי מה שבאלך את שואלת ולא מקבלת תשובות של אחרים את מתלוננת עלינו? תראי את עצמך קודם
שואל השאלה:
אם אני אתנצר או אתאסלם אז זהו גמרתי עם היהדות, אני לא אהיה יהודיה יותר. לא יודעת מי אמר לך דבר שכזה אבל אם אני אהפוך לנוצריה אני תמיד אהיה נוצריה.
אם אני אתנצר או אתאסלם אז זהו גמרתי עם היהדות, אני לא אהיה יהודיה יותר. לא יודעת מי אמר לך דבר שכזה אבל אם אני אהפוך לנוצריה אני תמיד אהיה נוצריה.
זה הנאה ואסור להנות
^ מזל טוב לך
שואל השאלה:
אני מקבלת את התשובות שלכם, אני בסה"כ מנצלת את זכות חופש הביטוי שלי כמו שצריך.
אני מקבלת את התשובות שלכם, אני בסה"כ מנצלת את זכות חופש הביטוי שלי כמו שצריך.
תביני אבל שיהדות זה לא רק דת זה גם עם. את אולי תיהי נוצריה מבחינה דתית, אבל העם שלך - המוצא האתני שלך יהודי, אי אפשר לשנות את הדי אן אי.
^^^^ אדם שנולד יהודי, אפילו אם הוא יתנצר, יתאסלם או יעבוד עבודה-זרה, הוא נשאר יהודי לגבי כל ההשלכות הנובעות מכך.
ולשאלתך זה מהגוגל
ולשאלתך זה מהגוגל
שואל השאלה:
שטויות במיץ.
אין דבר כזה עם יהודי. להזכירך עם זה קבוצה של אנשים מאוחדים.
ניראלך כל היהודים מאוחדים? ממש לא.
רוב יהודי העולם שונאים את ישראל ואפילו תומכים באויבים שלה אז איזה עם בדיוק?
שטויות במיץ.
אין דבר כזה עם יהודי. להזכירך עם זה קבוצה של אנשים מאוחדים.
ניראלך כל היהודים מאוחדים? ממש לא.
רוב יהודי העולם שונאים את ישראל ואפילו תומכים באויבים שלה אז איזה עם בדיוק?
^ טוב עכשיו תביאי לי הוכחה
הרי את תמיד מבקשת הוכחות לך יש ??
כמו שחשבתי
אז שקט
זה לא קשור לאיחוד או לא. זה כמו שיש עם ערבי, יש עם יהודי (עברי). תעשי בדיקת די אן אי של מקורות ותראי שיש דבר כזה
שואל השאלה:
לכי לטיקטוק, יש שם מספיק הוכחות.
איך אפשר להיות חלק מעם שכל העולם שונא אותו? אני מעדיפה שלא ישנאו אותי תודה רבה. אם כל היהודים יתנצרו הכל יהיה טוב ויהיה שלום בעולם.
לכי לטיקטוק, יש שם מספיק הוכחות.
איך אפשר להיות חלק מעם שכל העולם שונא אותו? אני מעדיפה שלא ישנאו אותי תודה רבה. אם כל היהודים יתנצרו הכל יהיה טוב ויהיה שלום בעולם.
אף אחד לא שונא אותך! אנחנו אוהבים אותך את חלק מהעם שלנו! צדיקה
שואל השאלה:
אלרגית לבולשיט, מדברת ילדה בת 13 שלא מבינה דבר מהחיים שלה ולא מבינה איך דברים עובדים בעולם הזה אז אני ממליצה לך בחום ללכת לחפש בעצמך את ההוכחות.
מתחרטת על כל רגע שהסכמתי לקבל תגובה מילדה בת 13.
אלרגית לבולשיט, מדברת ילדה בת 13 שלא מבינה דבר מהחיים שלה ולא מבינה איך דברים עובדים בעולם הזה אז אני ממליצה לך בחום ללכת לחפש בעצמך את ההוכחות.
מתחרטת על כל רגע שהסכמתי לקבל תגובה מילדה בת 13.
שואל השאלה:
אוקיי צדיקו, דבר ראשון איך אתה יכול לאהוב מישהו זר שאתה לא מכיר? אה? זה נשמע לך הגיוני? בבקשה אל תכלילו אותי כחלק מהעם שלכם למה אחרת כל החברים הגויים שלי יתהפכו עליי כשידעו שאני יהודיה.
אוקיי צדיקו, דבר ראשון איך אתה יכול לאהוב מישהו זר שאתה לא מכיר? אה? זה נשמע לך הגיוני? בבקשה אל תכלילו אותי כחלק מהעם שלכם למה אחרת כל החברים הגויים שלי יתהפכו עליי כשידעו שאני יהודיה.
^^^^חחחחחח מה את מנסה לפרק אותנו כאילו את לא תצליחי חמודה אנחנו נולדנו יהודים ואנחנו נישאר יהודים תמיד יש תקופות רעות ובגלל זה אנחנו חוזרים בגלגול ומנסים לתקן
למה שאני לא יאהב אותך? את בת אדם אני אוהב את כולם לא אכפת לי מי את.
חיים אל תזלזלי כל כך בילדה בת 13 כאילו את יותר טובה בת 15 ומדבר שטויות
שואל השאלה:
אולי נולדתי יהודיה אבל זה לא אומר שאני אשאר יהודיה.
אתם באמת מעדיפים לספוג את כל השנאה כלפיכם במקום פשוט להתנצר? מה קשה לכם? יש אנטישמיה בכל מקום ובכל חור קטן באירופה וזה לא מפריע לכם בכלל?
אולי נולדתי יהודיה אבל זה לא אומר שאני אשאר יהודיה.
אתם באמת מעדיפים לספוג את כל השנאה כלפיכם במקום פשוט להתנצר? מה קשה לכם? יש אנטישמיה בכל מקום ובכל חור קטן באירופה וזה לא מפריע לכם בכלל?
באת באלי להבין איך משאתה של למוע שירים זה עבר להתנצרות?
ממש לא מפריע לי, אני גאה במי שאני. ואני אחזור על עצמי זה לא משנה אם אני אתנצר אתאסלם או יהפוך לאטאיסט, זורם בגופי דם עברי בן 4000 שנה אי אפשר לשנות את זה
שואל השאלה:
לא אמרתי שאני יותר טובה ממך "חיים" בסה"כ אמרתי שילדה כמוך לא מבינה כלום מהחיים וצר לי שזה מה שחינכו אותך להאמין בו.
לא אמרתי שאני יותר טובה ממך "חיים" בסה"כ אמרתי שילדה כמוך לא מבינה כלום מהחיים וצר לי שזה מה שחינכו אותך להאמין בו.
מתוקה אותי חינכו יופי תסתכלי על עצמך יורדת על חינוך של אחרים ואת אומרת שאנחנו שיפוטים
יאללה נמאסת כבר
שואל השאלה:
וואי איזה כיף לריב עם ישראלים.
תודה על זמנכם היקר.
זה ישמע לכם מאוד מטופש אבל זאת הייתה בסה"כ חובה שנתנו לי :/
אני הבן אדם האחרון שיתנצר :)
מה ששאלתי היה אמיתי אבל כל הקונספט של השיחה הזאת הייתה שקרית וטרולית לגמרי אז תסלחו לי :>
תשובות מאוד יפות, ציפיתי להרגיז קצת יותר אבל אני עייפה מכדי להמשיך את החרא הזה אז שיהיה לכם לילה טוב :)
וואי איזה כיף לריב עם ישראלים.
תודה על זמנכם היקר.
זה ישמע לכם מאוד מטופש אבל זאת הייתה בסה"כ חובה שנתנו לי :/
אני הבן אדם האחרון שיתנצר :)
מה ששאלתי היה אמיתי אבל כל הקונספט של השיחה הזאת הייתה שקרית וטרולית לגמרי אז תסלחו לי :>
תשובות מאוד יפות, ציפיתי להרגיז קצת יותר אבל אני עייפה מכדי להמשיך את החרא הזה אז שיהיה לכם לילה טוב :)
לא את רצינית איתי?
קצת קשה להגיד לך לילה טוב אחרי דבר כזה.
סתם הכל טוב לילה טוב :)
סתם הכל טוב לילה טוב :)
תתני לנו פרחים כפיצוי חחח
אבל למה לעשות לי את זה אני מתעצבנת מהר
^^ ממש
שואל השאלה:
בבקשה מתנה ממני לאחיי היהודים היקרים :) לא שפרחים עוזרים אבל פסדר.
יאללה שיהיה לכם בהצלחה בשלושת השבועות הקרובים ושיהיה קל לכולנו להתאבל(ברצינות הפעם).
בבקשה מתנה ממני לאחיי היהודים היקרים :) לא שפרחים עוזרים אבל פסדר.
יאללה שיהיה לכם בהצלחה בשלושת השבועות הקרובים ושיהיה קל לכולנו להתאבל(ברצינות הפעם).