9 תשובות
^^
מה... זה הטעם שלנו לא שלך
היא אוהבת אותם מה אכפת לך אל תגיבי פשוט.

ולשואל השאלה.. כנראה זה כבר עבר לך אבל אין לך מה לדאוג,
כל להקה מקבלת איומים אבל לא קרה כלום לבנתיים בעה
זה סתם חשש ויש עליהם מלא שמירה אל תדאגי לא יקרה להם כלום
אל תדאגי הכל בסדר:)
יש להם אבטחה ויגנו עליהם 3>
פחד שיקרה להם משהו פיזית או פחד שבתור להקה הם יתפרקו או אחד יפרוש וכל מיני כאלה? כי אם זה פחד על ההלהקה עצמה גם לי יש לפעמים עצבות כזאת כשאני מבינה שיום יגיע ויתפרקו.. גם הם וגם בלאקפינק שאני ממש אוהבת ומתחילה להריח את הסוף אצלן לפעמים, זה מבאס טילים! אבל ככה זה להקות, הלוואי שכל פעם יחדשו להם עוד ועוד את החוזה ושיחזיקו מעמד בתור להקה שנים על גבי שנים! ושהצבא והגיוס שם לא מה שיגרום לפירוקם כי זה לא פייר כי זאת לא סיבה לפירוק להקה לדעתי. בקיצור נשמע שהפחד טבעי פשוט תתנחמי בזה שהכל בסדר ושכרגע הם עדיין ה-מצליחים בעולם כולו ;)
הכל טוב לא יקרה להם כלום
אל תדאגי לא יקרה להם כלום
שואל השאלה:
לא אין לי מושג מה יש לי
אנונימית
אל תדאגי הם בסדר ויהיו בסדר
הצילו הם בסדר
רגע היה עליהם איומים??