50 תשובות
אם הייתי בת אז הבגדים
אנונימי
העיקר שיהיה לבוש
אנונימית
ברור, אבל איזה^^
אלגנט
אנונימית
שלא יהיה נייק בבקשה בבקשה בבקשה
בגדים רחבים
אני חושבת שסטייל אינדי או סטריט וור ממש יפה
מה שהיא אמרה^ ואוברסייז
לא משנה לי מה. זה לא כיאלו שיש לי סטייל
פחות מותגים אבל כזה שידע לשלב בין בגדים ושתמיד יהיה מטופח
פוטרים ענקיים וטרינינגים ורק לא נייק
כזה סטריט וור ואוברסייז וגם אינדי יפה
תאמת שזה ממש תלוי בבן אדם,וואלה זורמת על הכל.
כמו בילבונג כזה
וואי שלא היה מותגים שונאת שבנים ואנשים חושבים שהם טובים כי הם לובשים מותגים
אנונימית
שאלה מעניינת
לא אכפת לי בכלל האמת ממה שהוא לובש, אבל אני אוהבת גינסים ארוכים ולא ברמודות
אני אוהבת תחפושת טלטביז
טייץ של נייק וחולצה של אדידס נעל גורדן ושיער של רפונזל
זה הכי מושך בגברים ואל תגידו אחרת :)
אנונימית
בגדים אני אוהבת טרנינגים וגינסים סקיני וחולצות אוברסיז
סטייל שיער ארוך והליקס!!
פוטרים בפער
ןגינסים עם קרעים! לא יודעת למה זה כלכך מושך
אוברסייז סגנון ערסי, אבל שלא יהיה ערס.
אנונימית
כזה כל החולצות של הסגנון בילאבונג ואוברסייז וגם סוושרטים יפים שאוכל לקחתת
סטייל e boy
פמבוי
אימו
שהוא לובש אלגנט אמאעאעא
שהוא לובש פיג'מה
אני אוהבת כאלה עם שרוולים אני פחות אוהבת עם ג'ינסים.
מכנסי חאקי רחבים ומשוחררים -וואו
חולצות- לרוב לא מעדיפה צמוד אבל לא מתה על אוברסייז משהו באמצע כזה.
גם כאלה שבחווה עם אוברול וזה ממש
עושה לי את זה אבל זה לא משהו לבית ספר.
אני ממש אוהבת כאלה עם עפרון שחור בעיניים לא אימו אבל קצת שחור זה ממש יפה.
אנונימית
לא סקיני ג'ינס עם הפאנלים המוזרים מבד
פחות מותגים
סטריט וור
או אלגנט
ספורט אלגנט..!!(כמובן לא לכל אחד הסגנונות מתאימים..,משהו שאנשים לא לוקחים בחשבון)
חולצות מכופתרות משוחררות כאלה/ חולצות אוברסייז.. מכנסיים איזה שרוצים אבל שיהיה יפה.. פחות מותגים אבל בנעליים כן וזהו ניראלי. כן יש לי יותר מידיי ציפיות חחח
אנונימית
.
אנונימית
אני נמשכת לבנים שמתלבשים אלגנט / יומיומי / לא מתאמץ מדי , אבל שלא יראה כמו איזה הומלס או משהו
חליפות
שהיו הם אני אישית נמשכת לאופי
לא משנה לי בכלל הסטייל שלהם
מצידי שישימו קרוקס עם גרביים
למה צריך בגדים
אנונימית
אובר סייזז דגמחים ולא יודעת אינדי פאנק כזה
במראה החיצוני אז בגדים, גומות, שיער יפה ואם באישיות אז הומור ושידע לכבד
אני מעדיפה בגדים לא ממותגים אבל הכי חשוב, שיאהב נעליים ושלא יהיה לו רק זוג אחד שהוא לובש עם הכל, הכי חשוב שיש זוג נעליים שחורות וזוג נעליים לבנות, זה הכי טוב! חוץ מזה בגדים שהם קצת אוברסייז ולא מלאי צבעים, יותר צבעים טבעיים כאלה כמו בז', חום, ירוק וכמובן שחור ולבן ודברים כאלה
משהו כזה
הכל חוץ מחליפת גוצ'י חדמש
אנונימית