6 תשובות
כן,שתחלימי
כי זה לא עבר סופית
כי זה לא עבר סופית
שואל השאלה:
מה זה עדיין נמצא בדם?
מה זה עדיין נמצא בדם?
אנונימית
אז אל תקחי אם את מתחילה להרגיש טוב
תנסי לקחת במינון יותר נמוך
לפי דעתי, דלקת גרון ואוזניים יכולה לעבור גם בלי טיפול.
אז רק אם הכאב יחזור, תקחי.
אין צורך לקחת אנטיביוטיקה אם מרגישים טוב, זאת תרופה חזקה.
בכל מקרה, עדיף לך להתייעץ רופא.
אז רק אם הכאב יחזור, תקחי.
אין צורך לקחת אנטיביוטיקה אם מרגישים טוב, זאת תרופה חזקה.
בכל מקרה, עדיף לך להתייעץ רופא.
תתייעצי עם הרופאה שלך. אל תקחי סיכונים!
באותו הנושא: