4 תשובות
כי זה אף פעם לא מסתיים רק באחד
תרבות הרזון, הרגלים שמוטבעים בכולנו מגיל צעיר, הפרעות אכילה. יש הרבה סיבות.
שטויות שאנשים בלי שום ידע בסיסי מכניסים להם לראש
אומרים להם שיש דברים שאסור לאכול
אומרים להם שיש דברים שאסור לאכול
כי כמעט אף פעם זה לא נגמר באחת וזה פחות ממלא אותי, וזה מפחיד אותי שאני לא אשלוט בכמות הלחם שאני אוכלת אז אני מעדיפה להתרחק מזה ולאכול מאכלים אחרים.
אנונימית
באותו הנושא: