13 תשובות
כן, הגיוני לגמרי.
כן, זה הגיוני. כנראה שפחות נוח לך איתם
הגיוני, אבל אין לך מה להתבייש
כן, הגיוני.
לא את האמת זה לא כךל כך הגיוני . אבל נגיד אם אתה תמיד מסתובב עם המשפחה ואף פעם עם חברים ואז אתה מפחד ומתבייש אז כן
שואל השאלה:
אתם אומרים ללכת?
אנונימי
חחח גם אני הייתי ככה זה הגיוני אבל זה לא פדיחה בכלל

כאילו מקסימום חברים יראו אותך להם טין משפחה?
אנונימית
כן גם אני ככה
כן . אולי אתה מיתבייש בהיתנהגות שלהם .
בכללי מביך ללכת עם מישפחה כי יש להם טאקט נמוך . לשלי לפחות .
אבל תלך בכל מקרה ואל תיתבייש ליראות אנשים שאתה מכיר בסופו של דבר כל המשפחות הולכות
כן גם אני מתבייש לצאת לקניון, הגיוני
בתקופת חיים שלמדתי בבית ספר כן, אחרי שסיימתי תיכון לא.
כן
זה לא הגיוני
תהנה איתם מקסימום תגיד שלום לחברים ותמשיך בחייך