34 תשובות
פיתוח קול..
שואל השאלה:
לא בקטע מזלזל אהי לא יודע אם יש מה לפתח
לא בקטע מזלזל אהי לא יודע אם יש מה לפתח
אנונימי
שואל השאלה:
פאלצט אני יודע לעשות, אני יכול לעיתים להחזיק צליל הרבה זמן
פאלצט אני יודע לעשות, אני יכול לעיתים להחזיק צליל הרבה זמן
אנונימי
אין לי מושג מה אמרת
שואל השאלה:
חחח לא נורא. פאלצט זה לשיר בגובהים בצורה אוורירית במקום לשיר חזק מהבטן והמגרון. פחות מרשים אבל ככה יותר קל להגיע לגבוהים
חחח לא נורא. פאלצט זה לשיר בגובהים בצורה אוורירית במקום לשיר חזק מהבטן והמגרון. פחות מרשים אבל ככה יותר קל להגיע לגבוהים
אנונימי
אני חושבת שלא כדי לך לוותר על זה וכן להמשיך לנסות
איזה חלום גם אני ממש אוהבת לשיר אבל אני שרה כמו ברווז צרוד... לדעתי זה רק ללכת לשיעורי פיתוח קול וכאלה לא יודעת אם יש עוד דרך ויש הרבה עריכות אתה יודע די משנים לך את הקול
שואל השאלה:
עם עריכות אני אשיר בן ז^נה כי אני יודע לשיר ויעשו לי פיץ' קורקשיין
עם עריכות אני אשיר בן ז^נה כי אני יודע לשיר ויעשו לי פיץ' קורקשיין
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא החלום שלי אבל כן הייתי רוצה שיהיה לי אלבום משלי
זה לא החלום שלי אבל כן הייתי רוצה שיהיה לי אלבום משלי
אנונימי
תנסה פיתוח קול או משהו
שואל השאלה:
שוב פעם זה לא החלום שלי אבל כן זה היה נחמד אם הייתי שר ממש יפה
שוב פעם זה לא החלום שלי אבל כן זה היה נחמד אם הייתי שר ממש יפה
אנונימי
גם אני חושבת ככה על עצמי אבל הגעתי למסקנה שאם אני לא אתאמץ בשביל זה זה לא יקרה אז החלטתי לא להיכנס לזה בכלל
שואל השאלה:
הבנתי תכלס אני גם
הבנתי תכלס אני גם
אנונימי
תשיר לעצמך לא צריך להיכנס לעולם האכזר הזה
שואל השאלה:
כן צןדקת
הייתי רוצה לשיר לחברים ולקראש אבל
כן צןדקת
הייתי רוצה לשיר לחברים ולקראש אבל
אנונימי
יאא לקראשש אז תכתוב לה שירר ואני בטוחה שאם הם חברים מספיק טובים הם יסבלו בשקט
שואל השאלה:
זהו שראיתי תקראש פעם אחת בלבד ולא יודע אם אני בזיכרון של הקראש בכלל ):
זהו שראיתי תקראש פעם אחת בלבד ולא יודע אם אני בזיכרון של הקראש בכלל ):
אנונימי
איפה ראית אותה? אולי תנסה להשיג את המספר או ליצור נושא שיחה לפגוש אותה בטעות
שואל השאלה:
אין לי איך לצערי
אין לי איך לצערי
אנונימי
ראית אותה פעם אחת וזהו? עזוב תחליף קראש אני לא רוצה להיות מבאסת
שואל השאלה:
אני לא יכול לשלוט בזה ניסיתי וחשבתי שהצלחתי ואתמול גיליתי שלא התגברתי באמת
אני לא יכול לשלוט בזה ניסיתי וחשבתי שהצלחתי ואתמול גיליתי שלא התגברתי באמת
אנונימי
פשוט תכיר עוד בנות אני בטוחה שתהיה מישהי שתהיה מוצאת חן בעיניך
שואל השאלה:
כן נראה
ונב אני גיי וזה גבר מדהים חח
כן נראה
ונב אני גיי וזה גבר מדהים חח
אנונימי
אהה היית צריך לציין את זה מההתחלה אז נסה להכיר עוד פשוט במקום להיתקע על אחד
שואל השאלה:
אוקיי תודה
ואני תמיד אתאהב בסטרייטים
אוקיי תודה
ואני תמיד אתאהב בסטרייטים
אנונימי
נסדר את זה גם
שואל השאלה:
חח תודה
חח תודה
אנונימי
בכיף ובהצלחה לך נשמה
שואל השאלה:
תןדה גם לך
תןדה גם לך
אנונימי
בהצלחה במה כבר
שואל השאלה:
בכל מה שאת רוצה
בכל מה שאת רוצה
אנונימי
אה אז תודה
שואל השאלה:
בשמחה
בשמחה
אנונימי
טוב חפרנו
באותו הנושא: