7 תשובות
כולל כלום.
אין.
אני כמעט בטוחה שאין, אבל עדיף שגובניק/מישהו שקצת יותר מכיר את עניין הגובניקים יענה.
אין.
אני כמעט בטוחה שאין, אבל עדיף שגובניק/מישהו שקצת יותר מכיר את עניין הגובניקים יענה.
ריצה של 3 דק לדעתי
3 קמ ריצה לבנות ב20.40 דק
לדעתי יש גם שכיבות סמיכה
לדעתי יש גם שכיבות סמיכה
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
שואל השאלה:
אני פשוט יודעת שבקורס קצינים יש בראור אבל שהוא שונה משל לוחמה
אני פשוט יודעת שבקורס קצינים יש בראור אבל שהוא שונה משל לוחמה
3 קמ
ושכיבות סמיכה
לא יקרה כלום אם לא תעברי את הבחינה, לא יגידו לך לרוץ שוב אם לא עברת, העיקר שרצת ועשית שכיבות סמיכה כמו שאמרו.
ושכיבות סמיכה
לא יקרה כלום אם לא תעברי את הבחינה, לא יגידו לך לרוץ שוב אם לא עברת, העיקר שרצת ועשית שכיבות סמיכה כמו שאמרו.
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
באותו הנושא: