8 תשובות
מה דה פאק
אוקיי סליחה וואי
יש לא להבין הומור ויש בדיחות לא מצחיקות
אנונימית
זה כן
מה אני אגיד לך יש לך את הומור המאה
צודקת ת ת
לגמרי אה אה
חתיכים זה בעיניי המתבונן,
בעיניי אני מאוד חתיך
בעיניי אני מאוד חתיך
באותו הנושא: