15 תשובות
כל אחד והטעם שלו...
הוא לא נראה טוב
אנונימי
צודק...
אין לי מושג למה אומרים ככה...
כל אחד והטעם שלו
כל אחד והטעם שלו
לא לקנא
הוא לא הטעם שלי אבל עניין של טעם
לא כולם, יש כאלה שזה הטעם שלהם
לא הטעם שלי בכל אופן
יש לי איזו חולשה אליו
אני מתה עליו ועל הקול שלו והשירים שלו
אבל ברור שכל אחד והטעם שלו
הוא מכוער לדעתי
אף פעם לא שמעתי על מישהו שאומר שאיתי לוי חתיך
^כול העולם אומר על איתי לוי שהוא חתיך מה יש לכם
^ לא שמעתי אף אף דעה על מישהו שמדרג אותו חיצונית
גם זה שבתמונה חתיך אמא