9 תשובות
כן קרה כמה פעמים
כן כי אני יודעת לדבר חופשי 4 שפות אז כן
וואי מלא פעמים זה הזוי לאנשים אין חיים
אנונימית
שואל השאלה:
יכולים לספר על הסיפור?
לא זוכרת אבל בעיקר סבתות רוסיות ממורמרות
פעם הייתי בסופר ושמעתי איזה כמה בנות מדברות רוסית מאחורי אז הקשבתי ושמעתי שהם אמרו שהן אוהבות את הנעליים שלי (ואנס כזה בצבעי קשת) אז אני הסתובבתי אליהן ואמרתי תודה והן ממש הופתעו וזה היה ממש מצחיק
צרפתיות באוטובוס לא רצו לפנות לי את המקום ואז אמרתי להן בצרפתית שיפנו והן היו ממש מופתעות
לא מזמן אחדו הרכב כלי נשיפה שאני נמצא בו עם כלי קשת. החברים מכלי הנשיפה יודעים שאני יודע יפנית אז לפעמים אני מדבר אליהם ביפנית והם מנחשים מה אני אומר
כשנפגשתי לראשונה עם נגני כלי הקשת הם שמעו אותי מדבר רק יפנית, והעינים שלי מלוכסנות - מה שלא עוזר.
המנצח לא היה מובן אז לא עניתי לו בעברית ועשיתי סימנים שאני לא מבין אותו (באמת לא הבנתי, אבל לא בגלל העברית). בהפסקה שתי בנות דברו קצת עלי בעברית. כשהן גלו את המובן מאליו היה מצחיק לראות מה קרה לפרצופים שלהן

וגם בברצלונה כשהייתי עם אבא שלי כמה ישראלים דברו עלינו
וואי ממש לא מזמן, הייתי בלונדון לפני שבוע וחצי פחות או יותר, הייתי בארמון בקינגהאם וניסיתי לצלם הגיוני נכון, והיה המון אנשים ואז איזה מישהי מגעילה ישראלית (היא הייתה עם הבת שלה ועוד נשים אין לי שמץ) קיצר היא אמרה למי שלידה, תראי איך היא דוחפת את היד שלה אין בושה לאנשים וואי רציתי להחזיר לה משהו בעברית או פשוט להתחיל לצחוק אבל כאילו לא היה לי כוח לשיט הזה