10 תשובות
אה אני לא יודעת לא זוכרת
כנ''ל לתשובה הראשונה
ואי חרשתי על השיר הזה היום
שיר מהמם
שואל השאלה:
אני כל יום שומע אותו הוא לא יוצא לי מהראש בקטע מחריד וטוב שכך
אנונימי
כן מלא
אנונימית
מעריצה של דה נייברהוד כבר שלוש שנים והשירים נדירים רק חבל שאין מוזיקה חדשה והם בהפסקה
שואל השאלה:
אין מצב שלא להתמכר אליו
אנונימי
שואל השאלה:
ואיך הוא?נכון מדכא
אנונימי
אף פעם לא שמעתי ולא אשמע מצטער
i'
יש מצב (שאני הקשבתי כאילו)