15 תשובות
תוציאי את העגילים לבינתיים
העגיל ירד למטה?
נראלי שכדאי באמת שהוא יסתם
שואל השאלה:
פשוט החור התרחב והעגיל כבר לא במקום שהוא היה בהתחלה הוא יותר למטה באוזן
פשוט החור התרחב והעגיל כבר לא במקום שהוא היה בהתחלה הוא יותר למטה באוזן
אנונימית
כמה זמן יש לך אותו?
שואל השאלה:
שנתיים
שנתיים
אנונימית
אז כע לתת לחור להיסגר
אני לא בטוחה אם הוא ייסתם ואם כן עוד הרבה זמן כנראה, יש אולי אפשרות שאת מעלה תמונה של איך שזה נראה? כי לפי התיאור לא ממש הבנתי
אם תוציאי את העגילים בשביל שהחור יסתם יקח לו זמן...
אולי תשתדלי בינתיים לשים רק צמודים ולשמור שלא יתקע השיער ואם כן אז לא למשוך אלא להוציא בזהירות.
מקסימום את יכולה להתייעץ עם רופא.ה אפילו רופא.ת משפחה תעזור (לי היה זיהום בחור והלכתי לרופאת משפחה שלי)
אולי תשתדלי בינתיים לשים רק צמודים ולשמור שלא יתקע השיער ואם כן אז לא למשוך אלא להוציא בזהירות.
מקסימום את יכולה להתייעץ עם רופא.ה אפילו רופא.ת משפחה תעזור (לי היה זיהום בחור והלכתי לרופאת משפחה שלי)
שואל השאלה:
כן שניה אני מוסיפה
כן שניה אני מוסיפה
אנונימית
אנונימית
שמת עגילים כבדים?
שמעי מצד אחד הייתי ממליצה שתורידי כי באמת עלול להיקרע לך האוזן (לא באה להלחיץ) כי באמת משיכה אחת חזקה ואלוהים ישמור
אבל מצד שני יקח מלא זמן עד שיסגר החור, שקלת לעשות עגיל שני?
שמעי מצד אחד הייתי ממליצה שתורידי כי באמת עלול להיקרע לך האוזן (לא באה להלחיץ) כי באמת משיכה אחת חזקה ואלוהים ישמור
אבל מצד שני יקח מלא זמן עד שיסגר החור, שקלת לעשות עגיל שני?
שואל השאלה:
אבל אם אני אעשה עוד עגיל הוא לא יהיה סימטרי עם השני לא?
אבל אם אני אעשה עוד עגיל הוא לא יהיה סימטרי עם השני לא?
אנונימית
שואל השאלה:
ואני לא עם עגילים כבדים בכלל זה עגילים צמודים כאלה בצורה אבל מה שכן הייתי שמה אותם קצת משוחררים שלא ילחצו
ואני לא עם עגילים כבדים בכלל זה עגילים צמודים כאלה בצורה אבל מה שכן הייתי שמה אותם קצת משוחררים שלא ילחצו
אנונימית
בכל מקרה תורידי
באותו הנושא: