4 תשובות
יהיה לך חם
יש עכשיו גל חום באירופה
ובכללי חם שם ממש
מבחינת שמש זה בדיוק כמו בארץ, שמש ישירה מאוד
יש עכשיו גל חום באירופה
ובכללי חם שם ממש
מבחינת שמש זה בדיוק כמו בארץ, שמש ישירה מאוד
אין לך שורט?
עדיף שורט וחולצה אם יש לך כי כאילו שמלה לא תתאים לזה אם את עולה על מתקנים ועם גינס יהיה לך חם
שואל השאלה:
בסוף שמתי את הגינס היה לי חם אבל לא ממש ונוח ממש אז טוב ששמתי
בסוף שמתי את הגינס היה לי חם אבל לא ממש ונוח ממש אז טוב ששמתי