9 תשובות
בלי
בלי
עם
עם העטיפה הכי טעים.
בלי
זה תלוי במצב
אם זה בחוץ או באוטו נגיד אז עם עטיפה
אם זה בבית אז בלי עטיפה
אם זה בחוץ או באוטו נגיד אז עם עטיפה
אם זה בבית אז בלי עטיפה
אתה מתכוון ממש לאכול את העטיפה? האילו עם זה להוריד את העטיפה קצת למטה ואז לאכול אז מעדיפה שכן ורר בסוף מורידה הכל
אבל אם לאכול את העטיפה אז לא ניסיתי האמת
אבל אם לאכול את העטיפה אז לא ניסיתי האמת
לרוב עם זה תמיד נמס
עם