9 תשובות
עם העטיפה הכי טעים.
זה תלוי במצב
אם זה בחוץ או באוטו נגיד אז עם עטיפה
אם זה בבית אז בלי עטיפה
אתה מתכוון ממש לאכול את העטיפה? האילו עם זה להוריד את העטיפה קצת למטה ואז לאכול אז מעדיפה שכן ורר בסוף מורידה הכל
אבל אם לאכול את העטיפה אז לא ניסיתי האמת
לרוב עם זה תמיד נמס
עם