7 תשובות
בכיתה י, גיל 15, בבית ספר
כמה שבועות לפני המבחן


לא עברתי:(
גיל 14 אל תשאלי אפילו למה ....
אני עכשיו מתחילה כבר ואני 15 עולה לי'
4 חודשים לפני התאוריה
תודה לאל לא למדתי והצלחתי לעבור-בת 15
שבוע לפני תלמדי באפליקציה ועברתי אגב