9 תשובות
רק רק רק אוטומט
אוטומט לגמרי
ידני
ידני, הרכבים זולים יותר וצורכים פחות דלק. אם אתה לא רוצה לשלם על דלק אשכרה משכנתא תעשה ידני.
תנסה ידני, אם ממש קשה לך תעבור לאוטומט.
אוטומט
ידני.
עדיף להשאיר את האפשרויות פתוחות אתה לא יודע מה תרצה לעשות בעתיד.. אולי תהיה באירופה ותרצה לנהוג וכו.
חוץ מזה אם יש לך הזדמנות ללמוד כמה שיותר, למה לא לנצל אותה? למה להסתפק במה שהכי קל.. אם אתה מרגיש שאתה מסוגל ליותר, אז למה לא?
ידני
זה באמת יותר כיף ואחרי כמה שיעורים לא מרגישים את זה וזה ממש קורה לבד